10. heinäkuuta 2011

10,07

Ei paljon ehdi blogia päivitellä kun on pitkiä työpäiviä ja töiden jälkeen väsynyt... Kynsiä ehdin tehdä ihan normaaliin tahtiin, ja minulla on paaaaljon kuvia näytettävänä :) Olen tällä hetkellä poikaystäväni luona, joka muuten menee huomenna armeijaan...... Noh, huomenna sitten alan ajaa kotiapäin ja varmasti teen monta blogipostausta jotka sitten ajastan ja sillee :)

Postauksia joita on tulossa: kynsilakkatuliaiset kavereilta, ostoksia, 3 eri manikyyria.

Laskin tässä muutama päivä sitten kuinka monta kynsilakkapulloa minulla on (laskin myös kaikki aluslakat ja päällyslakat siihen mukaan). Ennen kuin aloin hirveesti kiinnostua kynsitaiteilusta niin omistin noin 30 kynsilakkaa. Tällä hetkellä minulla on 57 kynsilakkaa! Melkein tuplaantunut puolen vuoden sisällä... herreguud :DD
Äitini sitten valitti asiasta kun kerroin että olin ostanut sitä ja tätä alennusmyynneistä niin sanoin hänelle: "Minun on pakko alkaa käyttää loppuun kynsilakkojani ennenkuin ostan uusia, mikä tarkoittaa että alan tekemään sinulle erilaisia manikyyrejä!". Äitini suostui :D Mukavaa että saa harjoittelua samalla sitten :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)