1. lokakuuta 2011

Aamupalaa syödessä..

.. on kiva bloggailla!

Nyt aion esitellä ne kaksi muuta china glazen kynsilakkaa kun swatchasin ne kiekolle.
Pahoittelen kuvissa näkyvää koirankarvaa, jota en kuvatessani huomannut... :D Kuvissahan se sitten näkyy tosi ihanan selvästi!


Tuossa vasemmalla näkyy myös skyscraper swatchsattuna, mutta sehän ei ollenkaan näyttänyt noin vaalealta kynsillä! :O Mutta sitten on Below Deck ja Concrete Walk, ihanan värisiä! En tiedä miksi olen nyt yhtäkkiä hullaantunut tuollaisiin "normiväreihin", tosin olen kyllä myös vieläkin glittereihin ihan hulluna.. Mutta ennen en millään jaksanut ostaa tuollaisii ihan tavallisii "tylsii" värejä, nyt en muuta metsästäkään! Siitä tulikin mieleen, että olen ostanut 3 OPI lakkaa Sokoksen 3+1 päiviltä, vähän halvempaan hintaan, mutta niistä sitten juttuu myöhemmin ;)

Eikö olekin herkullinen kuva! Omnom!


4 kommenttia:

  1. Hyvää lokakuun ensimmäistä! :) milloin olit sokoksen 3 + 1 päivillä ja missämissämissä? et sit pyytäny mua mukaan....... :< noi "normi" värit on just kivoja :) tuun sun luo nyt joku pv, vaikka jonku kokeen jälkeen? nii saat lakkaa mun kynnet ;) hihi

    VastaaPoista
  2. no eka kävin porvoon sokoksessa kun ootin bussia ja sieltä nappasin yhden lakan ja sitten eilen olin kouvolan sokoksessa josta nappasin 2 kynsilakkaa :D joo voit tulla vaikka maanantaina kokeen jälkeen niin lakkaan sun kynnet! :) ja kiitos samoin ensimmäistä lokakuun päivää <3

    VastaaPoista
  3. Ihanan väriset :)
    Meijän sokkarilla ei ollut totaalisen MITÄÄN edes pientä "Jee kiva, ihana" reagtiota herättävää kynsilakkaa alennuksessa noilla päivillä.. :/

    VastaaPoista
  4. kiitos rose :) hui kamala :( Ei noissa sokoksissa joissa kävin ollut niin hirveesti jipiiii edullisia OPIta , mutta edes jotain sehän on jo huippujuttu haha :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)