25. joulukuuta 2011

jouluaaton mani

Jouluaattona minulla oli aika yksinkertainen mani. En halunnut mitään överiä, vaan jotain hillittyä. Ja heti illalla menivät vaihtoon, koska minulla on tällä hetkellä melkein oranssit kynnet koska olen käyttänyt liikaa punaista kynsilakkaa. Olen huomannut, että punainen lakka tekee hirveetä hallaa kynsille - hyi!

Tosiaan, mani oli yksinkertainen ja tässä kuva käytetyistä tarvikkeista.


Vasemmalta oikealle: cesars pikakuivattava, MNYn läpinäkyvää lakkaa fimojen kiinnittämiseen, vihreä glitter nail art liner Yesensyltä, Dermosilin punainen lakka (joka oli muuten TODELLA pigmenttinen! JES!), aluslakkana toimi Sally Hansenin Diamond Shine, Collistarin joku lakka... Sitä käytin pohjana, jotta kynsien keltainen väri ei näkyisi.

En ehtinyt kovin hyvää kuvaa napsia siinä kiireessä, mutta kyllähän tuosta kuvasta jotain selvää saa! :) Ja eikö olekin söpöjä joulupukkeja! Joidenkin mielestä nuo olivat tonttuja - ei joulupukkeja :D enpä ole asiasta niin varma!


Lahjasadosta vähän juttuu seuraavassa postauksessa, mutta siihen liittyen ois kysymys teille: olisko kiva jos esittelisin lahjasadon (tai lakat vaan siis, ei kaikki tavara) videolla? Minun kannaltani se olisi kätevämpää, koska lakkoja tuli ihan kiva määrä. Mutta jos haluatte kuvina mielummin niin toki sekin järjestyy :) Nyt te saatte päättää!

8 kommenttia:

  1. Minulle käy kumpi vain, video tai kuvat! :D Ei tainnut tosin olla paljon hyötyä minusta nyt... Söpöt joulukynnet (:

    VastaaPoista
  2. Miä oon ainaki videon kannal!:) Ja se vois olla helpompi meiänki ymmärtää et mitä lakkoi on jos esittelet ne videolla:)

    VastaaPoista
  3. ine: oon itsekin enemmän videon kannalla, ja mitä useampi on videon kannal, nii sitä todennäköisemmin teen videon :)
    sannni: niin, sitä minä just hainkin; tulee paljon selvemmin esille jos videolla esittelee :) myös värit yleensä näkyy paremmin kun voi sillee käännellä purkkii valossa ja sit se hohtaa jne :D välillä kun kameralla ei vaan _mitenkään_ saa kunnon kuvii jotka näyttäisivät värit totuudenmukaisesti :)
    eli tilanne on: 3-0 video johtaa :D

    VastaaPoista
  4. videolla:) mutta kuvatkin käy:)

    VastaaPoista
  5. Upeat kynnet :)

    Videota odotellessa ;D

    VastaaPoista
  6. Mä taidan olla vähän vastarannan kiiski kun en tykkää kahtella hirveesti videoita... Mutta joo ainut syy siihen on nuo mun omat pirpanat, en yleensä kuule mitään puheesta kun jäpikät möykkää taustalla, joten ennemmin kuvia kehiin mun mielestä.

    VastaaPoista
  7. tänään tein videon jossa esittelin kynsilakat :) Niin oli paljon helpompi, mutta älä huoli Mirja; aion nyt joka päivä kokeilla noita uusia lakkoja joten sitä kautta jos luet postauksiani niin saat aina tietää minkälaisia lakkoja olen saanut joululahjaksi :) Lakkoja oli kuitenkin 14 kpl, joten kuvien ottaminen ja hirveet selitykset minkä värinen lakka on (minun on vaikeata pukea värejä sanoiksi...:D) olisi kestänyt ikuisuuden!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)