20. joulukuuta 2011

Kysymys teille

Olen todella kiitollinen kaikista kommenteista, joita te lähetätte. On myös ilo huomata, että vaikka ette kommentoi niin moni valitsee siellä postauksen lopussa olevista kolmesta vaihtoehdoista sen mieluisimman (hauska, mielenkiintoinen, tylsä).

Olen avoin kritiikille aina ja yritän parantaa asioita, joita teitä esim. häiritsee. Otan ehdotuksia vastaan ja koitan niitä hyödyntää.

Tänään huomasin, että viimeisimmässä postauksessani ("Hoito+mani") oli 2 valinnut "tylsä" vaihtoehdon siellä postauksen lopussa. Tämä oli toinen kerta (muistaakseni, harvoin muistan katsoa mitä on "äänestetty" siellä) kun joku on valinnut "tylsä" vaihtoehdon. Näin ollen, haluaisin tietää mikä postauksesta/postauksista teki/tekee tylsän. Missä voisin parantaa? Onko jotain asioita/seikkoja jotka häiritsee teitä lukijoita? Kertokaa avoimesti ja rehellisesti, ei tarvitse pelätä :)

Olen myös todella iloinen että minulla on jo 59 lukijaa! Puoli vuotta olen bloggaillut ja en olisi koskaan uskonut saavuttavani noin monta lukijaa :)

2 kommenttia:

  1. Olisit voinnut kertoa tarkemmin et mitä teet ja miten teet! :)

    VastaaPoista
  2. Totta! Kiitos vastauksesta :) Tämän pistän korvan taakse :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)