1. helmikuuta 2012

Loma Karibialla

Ois kyl kiva!

Halusin kokeilla uutta Caribbean Frost lakkaani ja katsoa, onko se niin ihana niinkuin kaikki hehkuttavat. Ja onhan se!

Aluksi otin kuvan kun kynsillä oli ainoastan Caribbean Frostia. Tämä on kyllä hienonvärinen ! Pikkuveljeni jopa kehui kynsiäni hienonvärisiksi :)


Tottakai halusin koristella kynnet. Olen aikasemmin kokeillut samantyyppistä koristelua, postaus siitä löytyy arkistosta mutta nyt olen liian laiska etsiäkseni sen :D Näitä tuotteita käytin kuitenkin.


Ja tässä lopputulos! :) Hienot minun mielestä!


Kohta olen käynyt läpi kaikki uudet lakkani tai siis sellaiset joita en ole vielä kokeillut jeij! Tekisi niin mieli käydä Cesarsshopin luona 10-11.2 kun heillä on avoimet ovet ja ostaa "muutama" lakka.. Jos nyt silloin saisin ostaa "muutaman" lakan, niin voisin pitää kesään asti ostolakon - ehkä?

4 kommenttia:

  1. Kiva toi lakkaus, ja ihanan värinen lakka tuo Caribbean Frost!! Mistä oot ostanut sen? (:

    VastaaPoista
  2. Mä olin jo ihan kadena täällä kun luin otsikon :D Ihanan värinen on kyllä!
    Älä nyt lupaile mitään tollasta.. Kesään asti??? :O

    VastaaPoista
  3. Ihana lakkaus! :) Mä hypistelin eilen tuota samaa lakkaa Seppälässä, on se niin kaunis!

    VastaaPoista
  4. Jane: hahaha! :D On kyllä ihanan värinen :) No jos pääsisin ihan kunnolla ostelee Cesarsshopitista lakkoja niin enköhän pärjäis kesään asti, eihän sinne ole montaa kuukautta ;) :D
    vanquish: On ihana! Kannattaa mielestäni kyllä kotiuttaa :) Kesällä rusketukseen sopii varmasti tosi hienosti!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)