1. toukokuuta 2012

Trevlig valborg!


Oikein iloista vappua vaan kaikille! Tämän yön aikana blogini lukijaksi liittyi SADAS!!!! lukija, kiitos todella paljon kaikille jotka ovat lukijoitani! :)

Sain tällaisen erittäin vaikean haasteen haha
"Nyt ei itsekehu haise, ja on lupa kehua itseään kahdeksan asian verran ja laittaa haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle." 


1. Olen hyvä koulussa. Tai no, hyvä ja hyvä, mutta panostan kouluun paljon. Pakotan itseni lukemaan kokeisiin ja varsinkin ylioppilaskokeisiin! Mutta välillä sitten tulee sellanen olo ettei vaan jaksa, mutta aina koitan tehdä parhaani kokeissa ja muissa tehtävissä :)
2. Olen hyvä kielissä. Niiden kolmen peruskielien lisäksi osaan aika hyvin saksaa ja espanjaa. 
3. Olen iloinen. Asiakaspalvelutyössä on erittäin tärkeää olla iloinen ja sehän minulta onnistuu!
4. Hymyilen paljon. No tämä kohdan voisi varmaan laittaa samaan kohtaan kuin kolmosen mutta kuitenkin, hymy on herkässä aika usein :) 
5. Osaan laittaa hyvää ruokaa! Se on tärkeä ominaisuus tulevalla morsiamella haha. Paras lopputulos tulee kuitenkin kun yhdistämme voimamme poikaystävän kanssa ja loihdimme jotain super gourmetruokaa haha. 
6. Olen kiltti. Mutta jos joku kohtelee minua huonosti niin en minä sille toiselle kovin kiltti takaisin ole haha.
7. Olen eläinrakas. Koirani on minulle kaikki kaikessa ja kaikkien muidenkin lemmikkejä on aina kiva rapsuttaa :D
8. Olen huolehtivainen. Huolehdin pikkuveljestäni nykyään kun en asu enää kotona ja välillä näen painajaisiakin että pikkuveljelle on tapahtunut jotain :D Haluan vain että kaikilla on hyvä olla ja kaikki hyvin. :)


Haastan Marlin kertomaan itsestään 8 hyvää ominaisuutta! :) 

5 kommenttia:

  1. Hih, minun oli vain pakko liittyä lukijaksi, kun näin että lukijoita oli yhtä vaille sata :D

    Minkäs rotuinen koira sinulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, mutta kiitos kun liityit lukijaksi, se merkitsee minulle paljon! :)
      Koirani on sekarotuinen, emme tiedä mitä kaikkea hän sisältää (emo oli erittäin sekarotuinen haha). Rodut joista olemme ainakin varmoja että hän "sisältää" on villakoira, shetlanninlammaskoira ja kultainen noutaja :) Uskoisin myös että jotain terrierirotua löytyy koirastani :)

      Poista
  2. Äh! Pakkohan minun on tämä tehdä kun minulle sen osoitit! :D Voi rähmä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahhaha!!! Tämä oli kyllä mielestäni vaikea, jouduin kysyä apua pikkuveljeltäni ja äidiltäni... :D

      Poista
  3. Uusi lukija ilmottautuu täälläkin <: aivan ihana blogi!

    http://fanny1991blog.blogspot.com/ tuossa mun blogi käy kurkkaamassa <:

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)