31. lokakuuta 2012

Postilta terveisiä!

Tilasin viikonloppuna Ihanatkynnet.fistä hieman China Glazeja. Siellä oli monta lakkaa alennuksessa, joten otin tilaisuudesta vaarin.
Eilen, juuri kun olin koiran kanssa ulkona, postitäti kävi... Kun tulin sisälle, makasi lattialla hieno lappu "Voit hakea isokokoisen kirjeesi huomenna Postista"....... Nooooh, onneksi tänään aloitan vasta 12.15 niin ehdin nyt aamulla käydä hakemassa pakettini! Ai voi että, olin ihan unohtanut mitä olin tilannut haha. Tällä kertaa matkaan lähti 5 China Glaze-lakkaa.


Kaikki maksoivat 6,80 € paitsi Techno joka maksoi 7.50 € muistaakseni. (Menin sivuille katsomaan paljonko lakat maksoivat, näköjään melkein kaikki mennyt, esim Technoa en löytänyt ollenkaan o.O)


Sweet Hook. Moneskohan tällainen hempee liila lakka tämä on jonka jo omistan? ... En vaan osaa pitää näppejäni erossa tämänsävyisistä liiloista :D Tämähän on melkein identtinen Essien Lilacismin ja Mavalan Touch of Provencen kanssa...


Gothic Lolita. Sonnen blogissa olen monta kertaa nähnyt tämän lakan esitellyn, ja liilahullu kun olen niin... Tarviiko selittää enempää?


Electric Beat. Tämänsävyistä sinistä en vielä omistanutkaan, noh, nyt siihen tuli muutos. Tämä on ihan peruscreme, ei yhtään shimmeriä.


Techno. Ohh...


Fairy Dust. Oiiiihhhh....


Ihanilta kynsiltä saa kaupanpäällisiä jos tilaa yli 15 eurolla. Minä sain tarroja, purkillisen vihreää glitter diamondia ja rusettikoristeen, jota en varmasti raaski ikinä käyttää! :D

Tämä paketti piristi ihmeesti viikkoa, nyt ehkä jaksaa loppuviikon paiskia koulutöiden parissa ja lakkailla kynsiä hihi.

11 kommenttia:

  1. Joku muukin siis bongannut ihanien kynsien China Glaze -alet! Itelle tupsahti eilen postiluukusta myös kolme uutta lakkakaveria :D Sweet Hookia harkitsin itsekin, mutta päätin, että se on liian samanlainen Lilacismin kanssa. Muutaman muunkin onnistuin karsimaan pois samoilla perusteilla :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan sattumalta menin Ihanatkynnet sivuille, en ollut edes kuullut että siel on CG ale... No onneks tupsahdin sinne! :D
      Jooooo, en yhtään muistanut että omistan jo Lilacismin hehe mut nyt onkin sitten kaksi lemppariväristä lakkaa!

      Poista
    2. Mulla kävi niin, että luin jostain blogista, että China Glazen Halloween setti on 10e halvempi ihanilla kynsillä kuin Mimaxilla, ja mun mielestä tuo oli niin pöyristyttävä asia, että se oli pakko tarkastaa itse (piti muuten paikkansa). Siinä hintoja tsekkaillessa tuli huomattua, että kappas täällähän on juttuja alennuksessa... Oli lakat korissa jo ennen kuin ehdin sanomaan "China Glaze"... :D

      Poista
  2. Ihania lakkoja! Ihanaa, kun muutkin unohtelee mitä on tilaillut ;) Joskus tulee pettymyksiä, joskus iloisia yllätyksiä kun paketteja availee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, mulle tuli onneks ainoastaan hyviä yllätyksiä tällä kertaa :D

      Poista
  3. Joo-o, tunnustan. Mä kanssa :D Mulle tulee tänään sairaspäivän kunniaksi postista kotiin kolme värillistä glitterlakkaa ja purkillinen pikkuhexglitteriä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin kans et tilaisko sitä noita värillisii glitterlakkoja, siel oli monta kivansävyistä, mutta emt, en sitten jaksanu alkaa valitsee niistä kun oli liian monta kivanväristä lol

      Poista
  4. Täällä myös yksi muistihäiriöinen. Hyvä, jos muistaa mitään tilanneensakaan. Saati, että muistaisi mitä hyllyssä on jo ennestään, ettei samoja tilaa.
    Ihanat lakat olit tilannut !!! Kelpais tännekin =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä kyl aina muistan tilanneeni, kun tilaan aika harvoin... Mutta mul on tosivaikeeta muistaa minkävärisiä lakkoja hyllyssä jo on ja sitten tulee vahingossa tilattua liian samankaltaisia... niinkuin esim tuo Sweet Hook, en ollut kotona tilaushetkellä joten en yhtää muistanu et mulla jo on Lilacism kotona odottamassa :D

      Poista
  5. Tosi ihania ostoksia, erityisesti nuo glitterit jälleen sai silmät kiilumaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö vain! ;) Tuo Fairy Dust on tollane hologlitterkuorrutuslakka, kuolaus....

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)