11. syyskuuta 2016

Yummiii!! ... or not

Oumaigaad. Eilen tapahtui kyllä niin paha nailfail, että ihan facepalmaan itseäni nyt.

yummii or not

Valitsin kivat lakat, ja ajattelin että "nyt meinaan onnistua kuivamarmoroinnissa!" Koko idea lähti siitä, kun näin NenaSofian upeat kuivamarmoroinnit. Tällä kertaa ei kyllä omalta osaltani mennyt kuin Strömsössä konsanaan.

not yummi

Siis lol, suoraan sanottuna. Etusormen kohdalla vielä unohdin levittää toisen kerroksen ruskeeta essencen yummii!!!! lakkaa ennen Cement the Dealia. Laitoin vaan onnellisena suoraan kuivalle pohjalakalle harmaata lakkaa ja ihmettelin miksi ei lakka levity kivasti kun vedän tikulla. NO JAA-A URPO! Huoh. Äkkiä Fairy Dustia päälle peittämään kaameuden. Fairy Dustin ansiosta näistä tuli ihan siedettävät haha.

7 kommenttia:

  1. ihana että julkaiset myös näitä ei niin onnistuneita tekeleitä! onneks on kynsilakanpoistoaine..:D

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. ehkä auttaisi jos ei väsyneenä lakkaisi kynsiään! :D

      Poista
  3. Voi eikä :D :D :D No mutta, mun on nyt pakko lievittää sun tuskaa! Niinkuin mä mun postauksessa kerroin, se oli kyllä ihan eka kerta kun mä onnistuin tässä hommassa (tähdet suosi mua vihdoin ♥♥).... Jos uskallat, niin kurkkaapa nämä kauhistukset viime vuodelta xD xD ---> http://nenasofias.blogspot.fi/2015/05/haastetrio-2015-toukokuu.html niissäkin päällislakka pelastaa pahimmat ongelmat, mutta eihän ne lakat silloin levinneet minnekään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no uskalsin käydä katsomassa, rohkea peruna kun olen. ja noihan oli kivat! ei lähellekään yhtä pahat ku mun :)

      Poista
  4. No älä juksaa peruna! Sulla on sentään värit kohdillaan, mun nuo on nyt vaan ihan äklöt joka suunnasta tiirailtuna :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)